wtorek, 4 października 2011

KOREKTORY POD OCZY - MAP, Face Nico Baggio oraz NYX

Delikatna, cienka, przesuszona często skóra w okolicach oczu, to nie małe wyzwanie dla każdego z nas. Dla jednych prawdziwą zmorą są cienie pod oczami, dla innych sińce, obrzęki czy tez zmarszczki. Do walki z niedoskonałościami jest korektor, dzięki któremu możemy zakamuflować nasze zmory zarówno w makijażu wieczorowym jak i delikatnym makijażu dziennym.
Niestety nie ma złotego środka dla wszystkich... każdemu będzie odpowiadało coś innego...
W dzisiejszym poście postanowiłam porównać 3 podobne do siebie korektory, a jednak każdy inny, każdy z innej firmy i każdy na inny rodzaj niedoskonałości.
Faktem jest, że każdy z tych korektorów mam w innym kolorze, ale nie na tym będę się skupiać, gdyż kolor można zawsze kupić inny (ale i tak będę o tym wspominać)




Jako pierwszy...

korektor firmy Make Up Atelier Paris w odcieniu FLW A0





jako drugi...

korektor firmy Face Nico Baggio w odcieniu LC1 (dostałam w paczce od firmy Folaroni)


i jako trzeci...

korektor firmy NYX w odcieniu CW03 - light



Cechy wspólne:



- wszystkie korektory są do cery jasnej
- maja gąbczaste aplikatory - bardzo wygodna aplikacja
- lekko kremowa konsystencja
- bardzo dobre krycie
- kamuflują i rozjaśniają


Różnice:



korektor MAP
- bardziej płynna konsystencja - powoduje, że niestety pomimo precyzyjnego rozprowadzenia kosmetyku, gromadzi się w zmarszczkach
- ma tendencję do wysuszania i tak już delikatnej skóry wokół oczu 
-  dobre krycie
- super kolorystyka - delikatnie różowo-beżowa - odświeża spojrzenie

korektor Face Nico Baggio
- delikatny krem, nie za rzadki, nie za gęsty, nie za ciężki, wg mnie w sam raz
- idealne krycie - kamufluje sińce
- nie gromadzi się w zmarszczkach
- bardzo dobrze stapia się ze skórą
- nie wysusza skóry wokół oczu
- kolor troszkę chłodniejszy w porównaniu do MAP - idealny dla słowiańskich cer

korektor NYX
- delikatny krem, nieco gęściejszy w porównaniu do korektora Face Nico Baggio
- ma zastosowanie HD i wystarczy odrobinka, aby zakamuflować niedoskonałości
- nie gromadzi się w zmarszczach
- kamufluje i rozjaśnia
- z tym korektorem nieco nie trafiłam z kolorem, gdyż ma taki jakby sinawy kolor i niestety podbija zasinienia pod oczami

Wnioski:

Tak, jak wspomniałam wcześniej... każdy z prezentowanych korektorów jest na inny rodzaj niedoskonałości... 
korektor MAP - w celu rozjaśnienia cieni i sińców pod oczami dla cer młodych, nie posiadających zbyt dużej ilości zmarszczek.
korektor Face Nico Baggio - idealny w celu rozjaśnienia cieni i sińców pod oczami, można go stosować gdy są zmarszczki pod oczami. MÓJ FAWORYT!!!
korektor NYX - idealny do zakamuflowania niedoskonałości, rozjaśnienia cieni przy bardzo niewielkiej ilości kosmetyku. Myślę, że inny kolor fajnie poradziłby sobie także z sińcami...



W swoim kurze posiadam także korektory firmy Kryolan oraz L'Oreal.
Postaram się znaleźć kiedyś wolną chwilę, by zrobić zdjęcia i porównać...

3 komentarze:

  1. rozglądałam się za następcą Helenki i chyba mój wybór padnie na Nico Baggio :) myślałam o MAPie, ale skoro zbiera się w zmarszczkach to nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wlaśnie u mnie pojawiła się szafa nyx i chcę kupić 3 korektory:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.