poniedziałek, 28 listopada 2011

Anielska Dzikość


Tak na świeżo z sesji u Piotra Kogut w Bytomiu, 
gdzie czarująca modelka Anetka pozowała z wdziękiem zarówno Piotrowi do zdjęć
jak i mnie do makijażu...

jedną ze stylizacji była diabelskość w spojrzeniu, jednak dla mnie to jest Anielska Dzikość, gdyż Anetce do diabła daleko...
ma w sobie anielską duszę, którą postanowiłyśmy ubrać w czarne dzikie koronki...






drugi makijaż i stylizacja będzie delikatniejsza...

tymczasem zapraszam do obserwowania!!!

i tak jak obiecałam...

delikatniejsza wersja... do tego makijażu wykorzystałam zapomnianą, dawno rozbebeszoną paletkę z Kryolana Santiago; cienie super napigmentowane, aż sama siebie zaskoczyłam, gdy ją znalazłam...
i powiem coś jeszcze...
ta paletka to jakby powtórka T18 z Atelier
różnica w pigmentacji ogromna na plus dla Kryolana..


.
chciałam szczególną uwagę zwrócić na mój HIT
satynowy puder do ciała KRYOLAN w kolorze Dark Beige
można go zauważyć na poniższych zdjęciach - 
rozświetla kości policzkowe oraz powyżej linii górnej wargi
daje idealne "GLOW"




...i ten sam makijaż w innym oświetleniu i stylizacji...




Niebawem swatche porównujące wybrane paletki 5tki Kryolan i MAP


Myślę, że wiele osób tym zaskoczę...


Zapraszam do obserwowania!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.